2013. december 24., kedd

Karacsony Lankawin

Eloszor is boldog karacsonyt mindenkinek! A vicces az, hogy itt is marha nagy karacsonyi hangulat, az osszes bolt es etterem fel van diszitve karacsonyi fenyekkel, tegnap pedig jarta a varos egy aranyos kis enekkar, foleg gyerekek, de egy par szulo is volt veluk es klasszik angol karacsonyi dalokat enekeltek. Persze volt mikulassapkajuk is. Nagyon edesek voltak. Mindenhol karacsonyi dalok szolnak, ami egy kicsit szurrealis  fokban. Persze karacsonyfa nincs, mivel ez nem az a klima, ahol a fenyofak tul jol ereznek magukat.


Az utobbi ket napban kicsit lelassult az elet. Tegnap reggel peldaul annyira tokelyre fejlesztettem a semittevest, hogy  oraig fogalmam sincs mit csinaltam, leginkabb semmit, bar kicsit sziesztaztam, vagy hogy is hivjak az ebed elotti pihenot. Utana elmentem enni, es leszerveztem a mai es a holnapi turakat. A keso delutant a strandon toltottem, ki be rohangalva a tengerbe, mivel itt tenyleg dog meleg van. Annyira, hogy 11 es 4 kozott tenyleg nem lehet a napon fekudni, mert elviselhetetlenul eget.

A strand utan keresetem egy masszazs helyet, ami itt nem nehez, mert rengeteg van. Elegge beallt az egyik csuklyasizmom, mert tegnapelott a kompon epp ram fujta a -10 fokot a legkondi. A csaj zsenialis volt, teljesen helyretette a nyakamat, mar eppen hogy csak egy kicsit erzem. A masszazsszalonban volt halpedikur is. Persze otthon nem gondoltam volna arra, hogy kiprobaljam, de itt kb. 700 forint volt 20 perc, igy gondoltam miert ne? Nagyon vicces volt, olyan, mintha csiklandoznak az ember labat. Haszna nem sok volt, egy habkovel 5 perc alatt alaposabb munkat vegzek :-)

Utana elmentem enni, oda, ahol mar tegnap is voltam, rettento jo halas/tengeri herkentyus helyet talaltam. Halat ettem - gondolvan, eddig a halak ettek engem, most visszavagok - red snappert, ami talan voros marna, de nem biztos, es koretnek hozza vizitormat, amit osztrigaszoszban kaptam. Rettenoen finom volt! Aztan eszembe jutott, hogy ezt ma kellett volna enni, szenteste alkalmabol, de nem baj, ma rakokkal szentestezek. Ugye az is er?

Karacsony alkalmabol a Kindle is megjavult! Mondjuk lehetett volna annyi eszem, hogy elobb is rakeresek az interneten, mert persze, mint mindig a Google tudja a valaszt mindenre! Ezt jol jegyezzetek meg gyerekek! Amit az interneten nem lehet megtalalni, az nincs is :-) Szoval resetelni kellett, le volt irva, hogyan, ugyhogy este mar olvashattam is!

Ma reggel viszonylag koran keltem, mert jottek ertem minibusszal a tura miatt. Elmeletileg 9-re ott kellett volna lenniuk, de itt az ido a mediterran orszagokhoz hasonloan relativ. Mar aggodni kezdtem, fel is hivattam oket a recepcion, mondtak, hogy mindjart itt is lesznek, es hat csekely 10 perc mulva ugy is lett. Meg osszeszedtunk par embert, es fel 10 fele el is sikerult indulni. Elmentunk egy kikotobe, ahol hajora szalltunk. Eloszor tobb kis szigetet neztunk meg, az egyiknel szines halakat etettunk, a masiknal gyumolcsevo denevereket lattunk, amik akkorak, majdnem, mint egy macska. Utana bevetettuk magunkat a folyok es csatornak koze, ahol mangroveerdoket lattunk, es sok majmot, egy kigyot, egy part gyikot. Voltunk meg egy deneverbarlangban is, ahol sok apro denevert lattunk. Utana elmeletileg nekem veget ert volna a tura, mert lehet felnapos valtozatot is kerni, ebed es strandolas nelkul. Na, a turavezetonknek errol senki nem szolt, ugyhogy ezt nem sikerult abszolvalni. Amig a tobbiek ettek - szerencsere gyorsan vegeztek, en megneztem a halfarmot, ahol az etterem is volt. Ez egy platformokra epitett komplexum a tengeren, ahol kulonbozo kis alul csak haloval a tengertol elvalasztott medencekben kulonbozo halakat tartanak, miutan kifogtak oket. Szaporitjak, aztan eladjak. Volt egy eleg nagy raja is, meg lehetett simogatni, de en nem annyira akartam.

Utana meg elmentunk egy gyonyoru partszakaszra, ahol lehetett volna furdeni, meg strandolni egy oracskat, de mivel en nem vittem furdoruhat, nem tudtam furodni. De szerencsere voltak ott ettermek is, ugyhogy ettem egy finom nasi gorenget, ez tulkeppen egy sult rizs. Miutan hazaertunk, lementem meg egy jot strandolni, most meg mivel ehes vagyok, befejezem, es megyek enni :-)

A kepeket probalom feltolteni, de mivel nagyon lassu a hotelben az internet, nem biztos, hogy sikerul. Legkesobb ket nap mulva, majd KL-ben feltoltom oket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése