2005. február 27., vasárnap

2005. Mexikó 3.

Most mar San Christobalban vagyunk, holnap reggel indulunk Palenque-be, ahol allitolag a legszebbb maja romok vannak.


Ez a varos nagyon szep, csupa egyemeletes szines haz, aki jart Kubaban annak irom, hogy allitolag olyan mint ott Trinidad. Csupa hegy veszi korul. Tegnap ejszaka buszoztunk ide, 12 oran keresztul, de valami csoda folytan majdnem vegigaludtam az egeszet, persze nem olyan volt, mintha agyban pihentunk volna, de igy legalabb birtuk egesz nap. En mar teljesen jol vagyok, Zitanak a fulere ment a megfazas, neki nagyon rossz, hogy egy ilyen ut alatt felmegyunk kb. 2,000 meterre a tengerszint fele, termeszetesen a tengerszintrol :-) De mar mindenki jol van. Itt volt egy nagyon klassz piac, vettem ponchot, meg egy nagyon szep kisebb meretu szonyeget. Eleg konnyu, azert is vettem meg, de szerintem szidom azert majd magamat, ha nehez lesz a hatizsak!


Az ocean part nagyon klassz volt. Eloszor egy kis obolben voltunk, ott nagyon nyugodt volt a viz. Uszkaltunk, meg napoztunk, egy kicsit le is egett a dekoltazsom meg a hatam, de szerintem szepen be fog barnulni kesobb. Ja, a fejemnek mar olyan szine van, mint itt a helyieknek! Harmadik nap atmentunk egy masik strandra, ahol igazi nyilt ocean volt, hatalmas hullamokkal. Ugraltunk a hullamokba, el lettem volna ott a vizben egesz nap, csak vigyazni kellett, hogy jobban ne egjek le, ugyhogy sokat voltunk az arnyekban. Ez kulonben egy olyan hippis hely volt, meg nudizok is voltak, csak ugy a parton, semmi elkulonites. Csinaltunk kepeket is, persze nem a nudizokrol :-)


A kajak valtozatlanul nagyon finomak, meg par nappal ezelott elkapott az "utazok betegsege", de ugy nez ki, hogy az Immodium, meg egy napos nem mexikoi kaja eves segitett, es most mar olyan teren sincs semmi bajom.


Na, most egyenlore ennyi, majd a hetvegen meg jelentkezem. Bar itt eleg nehez megallapitani, milyen nap is van... Pl. amikor megvettuk a jegyet 27-en San Christobalba, csak arra tudtunk gondolni, hogy 2 nap mulvara kell, es nagyon kerestuk am 29-et, mi is meg a buszjegyes ember is... eltelt egy perc, mire rajottunk, hogy azert nincs busz az nap, mert nincs az iden olyan nap, ugyhogy beertuk marcius 1-vel :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése