2007. november 23., péntek

Bangkok 3.


Gondoltam irok nektek ma egy rovidebbet, nehogy elfelejtsek valamit, mert most ket napig sok "dolgom" lesz, nem biztos, hogy tudok nektek irni. A sok dolog abbol all, hogy holnap megnezem Bangkokot, este megyunk arra a nepi fesztivalra (allitolag alig jar oda turista, juhe, igazi lokal feeling lesz!), vasarnap meg egesz nap a tengerparton leszunk.

Szoval most epp tul vagyok egy kellemes vacsoran, tom yum levest ettunk, ami itt a nagy specialitas, irto finom, van egy alap leves, es bele meg lehet kerni csirket, vagy akarmit, mi persze tenger gyumolcseivel kertuk. Hogy meg jobb legyen a dolog, utana ettem csilis-korianderes sult rakot :-)

Elotte eppen shoppingolni voltunk, vettem magamnak egy klassz szandalt, de nem is ez a lenyeg. Kepzeljetek el, hogy en, aki azert otthon szoktam plazaba jarni, meg a vasarlast sem vetem meg, teljesen rosszul voltam az itteni bevasarlokozpontban, mert olyan nagy! Akkora boltok vannak benne, hogy be sem mertem menni, de szo szerint, kint vartam meg inkabb Anupat. Azert remelem nem kaptam gyogyithatlan vasarlas fobiat, de most egy ideig nincs kedvem ilyen helyre menni :-) Egyszeruen elkepzelhetetlen volt eddig szamomra, hogy van olyan, hogy plaza negyed, ahol halomba allnak a mi legujabb Arena plazanknal nagyobb es magasabb plazank, es gondolom ugyanolyan sok ember van mindegyikben, mint amennyi abban az egyben volt, amelyikben mi jartunk. Koztuk meg, kb. ket vagy harom emelet magasan megy a sky train, olyan magasvasut fele, amit eddig csak a Discoveryn, meg sci-fikben lattam. Neha ugy ereztem, hogy atpottyantam egy masik dimenzioba, es bekerultem valami fantasztikus filmbe...



Ez persze csak az egyik oldala az itteni eletnek, kozel sem fenekig tejfel az elet, mert azt mar irtam, ugye, hogy eleg sok badogvarost lattam, pedig eddig meg nem sokszor tettem ki a labamat onnan, ahol lakunk...

Tegnap is a high-tech Bankokot lathattuk, trening utan elmentunk Bangkok legmagasabb 80 meteres tornyaba, es ott vacsiztunk a tetejen egy etteremben. Akkora svedasztal volt, hogy alig tudtam korbejarni, midenfele kaja, kinai, thai, japan... Viszont ha hiszitek, ha nem, korant sem volt olyan finom, mint az utcankban levo barmelyik kis etterem. Gondolom a turistakra tekintettel nem csinaltak semmit eleg fuszeresre. Mondjuk, lehet, hogy ha valaki ilyet eszik itt eloszor, annak izlik, de en mar megkostoltam az igazi jot, ugyhogy nem hozott lazba, bar nem volt rossz. Ami nagyon finom volt, viszont az a Devil's fruit-nak nevezett gyumolcs! Kivul piros es rucskos, mint a karalabe, viszont belul feher a husa, apro fekete magokkal. Engem kicsit a kivire emlekeztet az ize, de annyira megtetszett, hogy ma mar a szokasos mangom melle azt is ettem reggelire.

Vacsi utan felmentunk a torony legtetejere, ahonnak 360 fokban lehet latni a varost. Es hogy a szegeny ember ne faradjon el, a kilatoszint forog!!!! Beszaras, komolyan mondom, hogy ennyi penzt kidobnak ilyesmire, a szallodank utcajaban pedig estenkent halomban all a nejlonzacskos szemet, mert kuka, az nincs, viszont arusok vannak :-)

Na, vegul is most sem sikerult rovidre, abba is hagyom, megyek aludni, mert holnap koran akarok kelni, hogy sok idom legyen maszkalni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése