2007. december 6., csütörtök

Beach baby 2.

Azt hiszem, ez lesz az utolso jelentkezesem, holnaputan ejjel mar megyek is haza! Most visszagondolva, nagyon hamar eltelt, bar ezek az utolso napok kicsit nehezebben, azert egyedul utazni nem a legjobb. Nappal meg OK, mert mindig csinalok valamit, mar vacsizni sem rossz egyedul, hanem az este 7-10 idoszak, na az nem olyan jo. Azert nem panaszkodok nagyon, mert meg megharagszotok, hogy jo dolgomban mar a kakan is csomot keresek... 


Ma delben eszembe jutott, hogy ma van Mikulas, nekem meg semmi, de semmi karacsonyi hangulatom sincs, a 30 fok nem igen hangol ra... itt meg abszolut nincs karacsonyi elokeszulet, termeszetesen, hiszen ok nem Jezusban hisznek, de azt gondoltam, hogy a karacsony annal egy kicsit globalisabb, hogy ennyire ne legyen semmi jele...
Szoval tegnap meg ma strandoltam. Tegnap csak itt a parton, es bebizonyosodott az, hogy tenyleg lehet felhos idoben barnulni. Ugyanis reggel arra ebredtem, hogy a napnak nyoma sincs. El tengtem-lengtem, de csak nem akart kisutni, vegul is arra gondoltam, hogy egye fene, legalabb furdok meg olvasok a parton. De sikerult egy kis szint is szereznem! Strand utan elmentem egy kicsit setalni, amibol jo nagy seta lett. Ez a hely olyan hosszu, mint Siofok, es en csak mentem es mentem egy iranyba, azt hittem mar begyalogoltam Pattayaba, de nem, az meg csak Jomtien vege volt. Es mivel nem volt tovabb ut, visszagyalogoltam. Utkozben sok erdekes dolgot lattam, rengeteg szexturistat, helyi csajokkal, de mar lattam pasikat helyi fiukkal, meg olyan masszazsszalont, ami csak ferfiaknak volt, na ott biztos nem labmasszazs folyik. Lattam egy ket transzvesztit is, de nem voltak tul meggyozoek, pedig azt hallottam, hogy a thaioknal ez egyszerubb, mert olyan vekony noies altalaban normalisan is a pasik alakja... Lattam meg rengeteg turistagetto szallodat, es az egyik etterem teraszarol egyszer csak magyar szo utotte meg a fulemet, es persze nehany honfitarsunkat lattam helyi csajokkal, persze valoszinuleg csak a thai kulturalol beszeltek :-) A sok seta utan nagyon jol esett a grillezett hal vacsira.

Este kb harom oran keresztul egyszer innen egyszer onnan tuzijatekoztak, mert tegnap volt a kiraly szulinapja (nem Elvise, a thai kiralye). O egyebkent a vilagrekorder uralkodasban, 61 eve van a tronon. Egesz nap az osszes thai tv csatornan az unnepseg ment, mint nalunk augusztus 20-an este a tuzijateknal, semmi mast nem adtak. Neztem egy kicsit, mert marha erdekes, hogy mennyire odavannak erte, latszott az arcokon az ahitat! 


Ma reggel elmentem Pattayaba, ahonnan hajora szalltam egy kozeli szigetre, amit Ko Laannak hivnak, de neha Ko Langnak. Ja, itt nagy az osszavisszasag a nevek angol atirasaval, mert a thai egy olyan nyelv, ami hangzas utan irja le a szavakat, es ezt nehez lekovetni angolul. Pl. azt a szot, hogy kulfoldi, farangnak irjak angulul, de en mindenkitol falangkent hallottam eddig. Na de vissza a hajozashoz. A 40 perces ut alatt ossze voltam zarva egy hadseregnyi orosszal. Ezek itt is mar a spajzban vannak. Az egyetlen hely, ahol nem voltak (annyian) az Angkor, ahol viszont cserebe rengeteg japan volt, de ezt mar irtam... Mikor megerkeztunk a szigetre, leesett az allam. A jomtieni strand nem rossz, de itt nagyszemu sargas homok van, viszont a szigeten gyonyoru feher , a tenger meg attetszo turkiz, mint a Karib tenger!!! 



Mivel a reggeli elso hajoval mentem, eleg kevesen voltak meg, de kesobb jott meg ket hajo, de azert nem volt tul nagy zsufoltsag meg igy sem. Az osszes thai arus tud oroszul a szigeten, beszaras. Hozzam is oroszul szoltak, ha akartam volna akar valaszolattam is volna, de nem akartam, inkabb angolul kozoltem, hogy nem vagyok orosz. Az utolso hajoval jott harom finn is, akik nem messze tolem telepedtek le, es egesz nap notaztak. Szerintem valami telaposat is, mert finnul is enekeltek. Egy ideig jo volt, de aztan nekialltak a Lion sleeps tonight-nak, tudjatok, amiben felpercenkent vonyitasszeruen kell enekelni,hogy uuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuu-u the lion sleeps tonight, na ez mar gyilkos volt. Szerencsere a foenekes hamar elaludt, gondolom a rengeteg sortol, amit bevedelt. Mivel egy okos csaj vagyok es tudom mennyi napot visel el a borom igy hazajottem az elso hajoval 3-kor. Ehes is voltam mar nagyon, beultem a helyiekhez es ettem egy olyan csipos rakos voros curryt, hogy azt hittem tuzet is hanyok mindjart... 

Most meg mar megint megeheztem, ugyhogy lehet, hogy ma ketszer vacsorazom. Holnap meg megint elmegyek a szigetre, sokkal szebb ott meg az oroszokkal is, mint itt, legalabb ott kevesebb a szexturista :-)

Holnaputan ugyis itt toltom a napot a strandon. A repcsim ejfel utan megy fel oraval, ami tulkeppen itt mar vasarnap, de otthon meg csak szombat. Szoval a szombati napot meg kielvezem itt, este 7-re mar megrendeltem a helyemet egy minibuszon, szerencsere a szobat meg egy fel nap araig este 6-ig lehet hasznalni, ugyhogy strand utan meg lesz idom bepakolni, lezuhanyozni.

Na, akkor egy utolso puszi Thaifoldrol mindenkinek, legkozelebb mar otthonrol jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése